Uslovi prodaje

Opšti uslovi prodaje

Ovi uslovi prodaje definišu postupak naručivanja, plaćanja, isporuke i povrata odnosno reklamacije robe ponuđene na našim stranicama. Isporučilac (Prodavac) je “PurityBox” d.o.o. Beograd. Kupac robe je posetilac web shopa koji odabere barem jedan proizvod, ubaci ga u korpu, plati platnom karticom, virmanom (uplatnicom) u banci ili pošti i pošalje narudžbinu Prodavcu.

Putem web shopa www.puritybox.rs  i www.puritybox.net kupcu je omogućena kupovina svih proizvoda koji se nalaze na stranicama Prodavca.

Vlasnik web stranice je “PurityBox” d.o.o. Beograd, sa sedištem u ulici Puškinova br.15, 11040 Beograd (matični broj 20987472, PIB 10837866).

Cene su sa PDV-om.

Valuta je srpski dinar (RSD).

Istaknute cene u web shopu važe isključivo za kupovinu putem interneta.

NARUČIVANJE
Proizvodi se naručuju putem aplikacije na web stranici i neopozivi su. Ukoliko prodavac nije u mogućnosti da isporuči sve naručene proizvode, isporučiće raspoložive od izabranih proizvoda, a  o tome će obavestiti Kupca e-mailom (telefonom) sa naznakom isporuke preostalih proizvoda. Sa isporukom tih proizvoda poslaće Kupcu e-mail u predviđenom roku za isporuku preostalih proizvoda.

PLAĆANJE
Naručene proizvode s troškovima dostave (ako ih ima), Kupac će Prodavcu platiti platnom karticom, pouzećem ili virmanskom uplatom.

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije tehnologije. Sigurnost podataka prilikom kupovine karticama Visa, Maestro i Master Card garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

Sve cene proizvoda jasno su navedene na web stranici i uključuju poreze. Troškovi poštarine su takođe jasno prikazani. Trošak poštarine može varirati u zavisnosti od ukupnog iznosa porudžbine. 

DOSTAVA
Uslovi dostave:

Naručena roba dostavlja se ( u Srbiji) do vaših ulaznih vrata. 

Proizvodi se šalju kurirskom službom City Express ili DHL.

Okvirni rok isporuke je 2-3 radna dana. Rok počinje od trenutka kad PurityBox primi uplatu na tekući račun ili kada autorizacija kreditnih kartica bude odobrena. Porudžbine koje se plaćaju pouzećem isporučuju se sledeći dan. Procenjeno vreme dostave može biti i duže od naznačenog ukoliko naručeni proizvodi nisu trenutno dostupni ili ste potvrdu o online kupovini dobili u toku vikenda ili državnih praznika. Box-evi se isporučuju na poštansku adresu navedenu u registracionom formularu. U trenutku kada kurirska služba preuzme i otpremi pošiljku, na Vaš mail će stići obaveštenje sa linkom preko kog cete moći da pratite  status Vaše pošiljke. Isporuka se smatra kompletiranom kada se pošiljka uruči primaocu na adresi navedenoj pri kupovini. Registrovani korisnici moći će da vide status svoje porudžbine i na opciji "Moj PB profil" (sekcija Gde je moj box).

KONTROLA DOSTAVE

Odmah po isporuci pošiljke PB, kupac je dužan da pažljivo proveri:

- da li je ambalaža oštećena

- da li broj pošiljke na paketu odgovara broju navedenom u dokumentaciji. Kupac mora odmah obavestiti kurira ako postoji bilo kakva šteta na pakovanju ili na proizvodu.U slučaju oštećene pošiljke kupac mora kontaktirati Prodavca i dati pojedinosti. U slučaju lošeg kvaliteta ili oštećenog proizvoda klijent ima pravo na hitan povrat novca po prijemu fotografije koje prikazuje oštećeni proizvod na mail Prodavca.

Troškovi dostave Srbija / 150 RSD pošiljke do 3000 RSD vrednosti / besplatne dostave za porudžbine od  3000 RSD ili više.

REKLAMACIJE 

Svaka kupovina putem naše web stranice (u daljnjem tekstu: Sporazum o kupovini) od strane korisnika koji pristupa web stranici (u daljem tekstu: Klijent) uređuje se ovim opštim uslovima.

Klijent ima pravo na raskid sporazuma o kupovini, prema vlastitom nahođenju i bez razloga u roku od 7 dana. Mogućnost povraćaja robe završava se osmog dana nakon primanja pošiljke. Klijent je u obavezi da o tome na vreme obavesti Korisnicki servis PB. Povraćaj novčanih sredstava biće izvršen korišćenjem iste metode plaćanja kojom se koristio Klijent. Klijent ne snosi nikakve troškove osim troškova slanja proizvoda na adresu PurityBox kancelarije u Beogradu. Važno je da je roba vraćena na adresu PB u Beogradu u roku od 10 dana nakon primanja pošiljke. Proizvodi moraju biti neoštećeni i nekorišćeni. U slučaju lošeg kvaliteta ili oštećenog proizvoda klijent ima pravo na hitan povraćaj novca ili zamenu proizvoda po prijemu fotografije koja prikazuje oštećeni proizvod na mail korisničkog servisa PB.

Uslovi i sigurnost plaćanja

Izjava o zaštiti i prikupljanju ličnih podataka korisnika i njihovom korišćenju tipa:
U ime PREDUZEĆA, obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi naši zaposleni odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.

Opis načina zaštite poverljivih podataka o transakciji:
„Prilikom plaćanja karticom putem interneta, unos podataka o kartici se vrši na zaštićenoj stranici banke. Sigurnost podataka prilikom plaćanja karticama, garantuje procesor platnih kartica na čijim stranicama se obavlja ceo proces plaćanja. Ni jednog trenutka preduzeće PurityBox d.o.o, niti eMS d.o.o. koji omogućava prihvat platnih kartica u ime i za račun preduzeća PurityBox d.o.o, nema pristupa podacima sa Vaše platne kartice."

"Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola I PKI sistema, kao trenutno najsavremenije tehnologije."
Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni process naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.
Povraćaj sredstava se vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj na račun korisnika kartice.

tret