PurityBox | Online prodaja kozmetike


FAQ

Najčešće postavljana pitanja

 

 

 

PurityBox

  • 1. Šta je PurityBox?
  • PurityBox je projekat nastao sa idejom da se upoznate sa inovacijama, novim brendovima, proizvodima, uštedite vreme, prepustite nama da predložimo proizvode za vas i negujete sebe.

    Svakog meseca dobijate uzorke koje smo mi već više puta isprobali, uzorke za negu lica, tela, ali i iznenađenja. Online uputstva i saveti za upotrebu svakog od uzoraka ili originalnih proizvoda u PB-u pomoći će vam da iz svakog izvučete maksimum i promenite dnevnu rutinu. Ova uputstva možete pronaći u rubrici PurityBox ovog meseca. Na učlanjenje i kupovinu omiljenog proizvoda, koji ste već testirali, podstaći će vas benefiti koje smo predvideli. Bodovi lojalnosti za svaku kupovinu, za predloženu prijateljicu, za komentar o proizvodu iz PB-a, ušteda su pri svakoj novoj kupovini.

 

Pretplata

  • 2. Kako kupiti Box?
  • U padajućem meniju rubrike "Moj PB" birajte opciju "Kupi PB za Nju". Nakon toga odaberite dužinu pretplate i način plaćanjana.

    Ili klikom na rubriku "Moj PB" otvoriće se podopcije, izaberite "Produži članarinu", zatim izberite željenu pretplatu i opciju plaćanja!

    Za mesečnu pretplatu dobijate 4 ili 5 proizvoda mini, putnog ili originalnog pakovanja, a u rubrici Projekat ("PurityBox ovog meseca") čekaće vas saveti i uputstva za korišćenje svakog od njih.
    Proizvodi će biti namenjeni nezi lica, tela, kose, mogu biti i kozmetika za vašu bebu. Savete za upotrebu kao i sadržaj Box-a možete pogledati i u rubrici  "Moj PB " (podrubrika "Vaš Box ovog meseca").

    Kao član PB kluba, imate popuste kroz bodove lojalnosti, mesečne promocije novih proizvoda, workshop-ove za članove i partnerske kompanije...
    Pridružite nam se!

  • 3. Koju vrstu pretplate mogu izabrati i koja je cena svake od njih?
  • Sigurni smo da će PurityBox za vas postati dragoceno otkriće, a mi ćemo i dalje otkrivati najbolje.

    Da li na mesečnom, tromesečnom, šestomesečnom ili godišnjem nivou, cena PB će varirati u vašu korist.
    U slučaju mesečne pretplate članarinu u iznosu od 1.900,00 rsd plaćate početkom svakog meseca i možete je otkazati bilo kada.
    Tromesečna članarina u iznosu od 5.700,00 rsd, šestomesečna u iznosu od 9.500,00 rsd i godišnja u iznosu od 19.000,00 rsd plaćaju se unapred.

    Troškovi poštarine uračunati su u cenu članarine.

 

Pošiljke

  • 4. Kada mogu očekivati isporuku mog PB-a i da li će biti isporučena na kućnu adresu?
  •  -ako se učlanite nakon 7, a pre 24. dana tekuceg meseca, vaš box će biti isporučen u zadnjoj nedelji istog meseca.                                           - ako se učlanite nakon 23. dana tekućeg meseca a pre 8. u sledećem mesecu, vaš box ce biti isporučen u drugoj nedelji sledećeg meseca.

    Vaš PB isporučuje City Express ili DHL svakog meseca na adresu koju ste nam ostavili u registracionom formularu.

  • 5. Šta je Beauty Profile? Da li je važno da ga popunjavam?
  • Beauty Profile je formular koji popunjavate nakon što ste postali PurityBox član. Profil će reći mnogo o vama, a mi ćemo tome prilagoditi proizvode u mesečnom PB-u.
    Važno je da popunite Beauty Profile formular, a povremeno ga i ažurirajte.

 

Pokloni pretplatu

  • 6. Dopada mi se PurityBox, da li mogu da poklonim pretplatu prijateljici?
  • Da, to je savršen poklon.
    Izaberite na koliko meseci poklanjate pretplatu i vaš poklon je već na pravoj adresi. 

  • 7. Da li postoji sniženje za originalne proizvode? Da li se troškovi poštarine plaćaju dodatno?
  • Za svaku kupovinu u iznosu većem od 3.000,00 rsd poštarina za teritoriju Srbije je besplatna.
    Za kupovinu u iznosu do 3.000,00 rsd, cena poštarine je 150,00 rsd.

  • 8. Šta se dešava ako je određeni proizvod trenutno nedostupan?

  • Unapred se izvinjavamo ako se to desi.
    Ne bismo voleli da ostanete bez željenog proizvoda, pa vas molimo da nam pošaljete mail na info@puritybox.net, a mi ćemo vas naknadno obavestiti kada proizvod bude dostupan. Hvala!

  • 9. Ako promenim adresu boravka, da li mogu dobijati PurityBox na novu adresu?
  • Naravno! Molimo Vas da promenite svoju adresu u registracionom formularu i to najkasnije do prvog dana u novom mesecu. Ukoliko zakasnite, promena će biti aktivna tek od sledećeg meseca.

  • 10. Da li mogu da biram datum kada bih želela da prijateljica dobije e-mail i poklon-pretplatu?
  • Vaša poklon-pretplata i prateći mail za registraciju automatski se šalju na datu mail adresu u trenutku plaćanja poklona. Molimo vas da vi prilagodite datum kako bi iznenađenje bilo ne samo savršen poklon već savršen poklon u najboljem trenutku.

  • 11. Ako sam dobila poklon-članarinu, kako mogu da je produžim i dobijam PurityBox i narednih meseci?
  • Kada dobijete pretplatu na poklon, aktivirate je dobijenim kodom tako što ćete sami popuniti svoje podatke. Nakon toga, vi ste registrovani član i veoma jednostavno (klikom na određenu opciju ) produžavate svoju članarinu.

 

Proizvodi u PurityBox-u

  • 12. Koliko proizvoda sadrži kutija?
  • PurityBox kutija svakog meseca biće osmišljena tako da sadži 4 ili 5 proizvoda mini, putnog ili originalnog pakovanja.

  • 12. Čini mi se da je određeni proizvod veoma interesantan, ali ne znam kako se ispravno koristi.
  • Mi činimo za vas mnogo više od samog slanja PurityBox-a.
    Želimo da pomognemo savetima i sadržajnim uputstvima za svaki proizvod u našem mesečnom online magazinu.

  • 13. Zašto ne mogu da biram?
  • Naš cilj je da Vas iznenadimo i da pomognemo u otkrivanju novih brendova i proizvoda. Trudićemo se da te proizvode prilagodimo Vašoj koži, kosi i stilu...
    Pripremite se za iznenađenja!

  • 14. Šta ako imam alergije na neke sastojke?
  • Nažalost , proizvode za mesečni PurityBox po sastojcima, ne možemo birati. Molimo vas da za dobijene proizvode pročitate sastav i uputstva. A za proizvode koje biste mogli koristiti iz Shop kategorije, mail-om potražite savet našeg farmaceuta ili dermatologa.
    Hvala!

 

Plaćanje

  • 15. Da li se članarina, osim debitnom ili kreditnom karticom, može platiti i na neki drugi način?
  • Mozete plaiti i pouzećem. Plaćanje preko pay-pal računa biće dostupno uskoro.
    Dodatna i veoma jednostavna opcija bila bi i
    internet-kartica. Molimo vas da se o tome informišete u svojoj banci.

  • 16. Da li je plaćanje karticom na portalu puritybox.net (puritybox.rs) sigurno?
  • Opis načina zaštite poverljivih podataka o transakciji:
    Prilikom plaćanja karticom putem interneta, unos podataka o kartici se vrši na zaštićenoj stranici banke. Sigurnost podataka prilikom plaćanja karticama, garantuje procesor platnih kartica na čijim stranicama se obavlja ceo proces plaćanja. Niti jednog trenutka PurityBox, niti eMS koji omogućava prihvatanje platnih kartica u ime i za račun preduzeća PurityBox, nema pristupa podacima sa vaše platne kartice.

    Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola I PKI sistema, kao trenutno najsavremenije tehnologije.
    Sigurnost podataka prilikom kupovine garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.
    Povraćaj sredstava se vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj na račun korisnika kartice.

 

PurityBox bodovi

  • 17. Želim da poklonim članarinu i svojoj prijateljici. Koje informacije o njoj su vam potrebne?
  • Za kupovinu i poklanjanje članarine potreban je samo e-mail prijateljice. Nakon toga ona sama popunjava registraciju i svoj Beauty Profile.

  • 18. Kako sakupljam PB bodove?
  • Pri učlanjenu 12 bodova
    Svaki Box (za mesecne pretplatnike) 10 bodova
    Za 1 potrošen evro (ili dinarsku protivvrednost) dobija se 1 bod
    Za učlanjenje predložene drugarice dobija se 50 bodova
    Za svaku recenziju (proizvoda iz mesečnog box-a) dobija se 5 bodova

  • 19. Kako koristim PB bodove?
  • Za svakih 50 skupljenih bodova možete koristiti popust od 600 rsd.
    Ze 60 skupljenih bodova popust je 600 rsd i preostaje 10 bodova.
    Pri finalizaciji kupovine kliknite na bodove i iskoristite ih.

  • 20. Da li se bodovi prenose u narednu godinu ako se ne iskoriste do kraja tekuće?
  • Ne, molimo vas da skupljene bodove iskoristite do 31.12. svake godine, jer neće biti prenošenja u novu kalendarsku godinu.
    Obradujte i sebe i druge za Božić i Novu Godinu!

  • 21. Kako platiti karticom?
  • Kod online plaćanja karticom, kao osnovnim sredstvom plaćanja na našem portalu, postoje veoma striktna pravila.

    Moguće je plaćanje Visa, Master, Maestro i internet karticama bilo koje banke. 

    Verified by Visa® (VbV) podrazumeva online plaćanje Visa karticom ali po sistemu dodatnog osiguravanja (potvrde identiteta pri svakoj kupovini). Jedino što treba da uradite u ovom slučaju plaćanja jeste da u banci koja je izdala vašu karticu proverite na koji način dobijate lozinku za plaćanje online.

    MasterCard® SecureCode™podrazimeva plaćanje Master ili Maestro karticama uz sigurnosni master kod samo za online plaćanja. Sve što je u vezi sa ovim obezbeđenim načinom plaćanja možete proveriti u banci koja je izdala vašu Master ili Maestro karticu.

    Internet kartica (najjednostavnija za online plaćanja i bez dodatnog sigurnosnog koda) - debitna platna kartica, u većini slučajeva iz Visa programa platnih kartica, namenjena za plaćanje roba i usluga putem interneta. Ovu karticu nije moguće koristiti na POS teminalima i bankomatima i iz tog razloga se izdaje bez PIN koda.

    Za podnošenje zahteva za ovu karticu dovoljna vam je lična karta.

    Ova kartica omogućava da na internetu kupujete brzo, lako i sigurno. Potrebno je samo da se identifikujete brojem kartice, rokom važnosti i trocifrenim zaštitnim brojem (Validation code), koji se nalazi na licu kartice. Limit potrošnje je određen visinom raspoloživih sredstava na deviznom ili dinarskom računu .

 

Reklamacije

  • 22. Da li mogu vratiti oštećen proizvod?
  • Klijent ima pravo na raskid sporazuma o kupovini, prema vlastitom nahođenju i bez razloga u roku od 7 dana. Mogućnost povraćaja robe završava se osmog dana nakon primanja pošiljke. Klijent je u obavezi da o tome na vreme obavesti Korisnicki servis PB. Povraćaj novčanih sredstava biće izvršen korišćenjem iste metode plaćanja kojom se koristio Klijent. Klijent ne snosi nikakve troškove osim troškova slanja proizvoda na adresu PurityBox kancelarije u Beogradu. Važno je da je roba vraćena na adresu PB u Beogradu u roku od 10 dana nakon primanja pošiljke. Proizvodi moraju biti neoštećeni i nekorišćeni. U slučaju lošeg kvaliteta ili oštećenog proizvoda klijent ima pravo na hitan povraćaj novca ili zamenu proizvoda po prijemu fotografije koja prikazuje oštećeni proizvod na mail korisničkog servisa PB.

tret